Sfaturi utile

10 Alimente care ard grăsimile și construiesc mușchi

 

 

10 Alimente care ard grăsimile și construiesc mușchi

 

Alimentația corectă este baza bunăstării noastre. Ceea ce mâncăm determină, împreună cu alți factori, starea noastră de sănătate. Alegerea unei alimentații sănătoase este, de asemenea, importantă pentru a evita acumularea în greutate și pentru a dezvolta corect mușchii.
În acest articol enumerăm 10 alimente care ne ajută să ardem mai multe calorii și care, fiind deosebit de bogate în proteine, ajută la dezvoltarea mușchilor.

Nucile și semințele

Sunt o sursă excelentă de proteine ​​și ajută la dezvoltarea mușchilor. Migdalele, nucile, caju și fisticul, dacă sunt consumate frecvent, dar cu moderație, sunt excelente pentru a pierde în greutate și a construi mușchi.

Carne de vită.

Conține multe proteine ​​și grăsimi sănătoase, care ajută la arderea caloriilor și la construirea mușchilor. Aveți grijă să nu exagerați cu carnea roșie.

Loading...

Produse lactate și ouă.

Surse excelente de proteine, ajută la construirea mușchilor și previn crampele. Ambele tipuri de alimente sunt, de asemenea, excelente pentru protejarea și dezvoltarea oaselor.

Pui.

Pe lângă faptul că este bogat în proteine, puiul conține și alți nutrienți esențiali și ne ajută să ne simțim sătuli, reducând dorința de a mânca după masă.

Unt de arahide.

Conține testosteron, un hormon esențial pentru menținerea unei bune mase musculare.

Oțet de mere.

Două lingurițe pe zi înainte de masă sunt suficiente pentru a reduce dorința de a mânca alimente dulci și pentru a arde mai multe calorii.

Iaurt grecesc.

Pe lângă faptul că este foarte bogat în proteine, iaurtul grecesc ne ajută să ne simțim foarte plini.

Scorțișoară.

Are atât de multe beneficii pentru sănătatea noastră și, de asemenea, ne poate ajuta să mâncăm mai puțin. Pune un praf de scorțișoară în cafea sau în ceaiul de dimineață.

Ardei iute.

Acest condiment iute ajută la accelerarea metabolismului, făcându-ne să ardem mai multe calorii.

Portocale și Grapefruit.

Conține enzime care ajută la reducerea zahărului din sânge și accelerează metabolismul.

 




Categorii