Remedii naturiste

Mănâncă gălbenuş de ou! Cum sa folosim galbenusul de ou ca medicament naturist

 

 

 

 

Iată şapte din cele mai importante beneficii ale consumului de gălbenuşuri (sau ouă întregi), citate de Good Food:

Ochi – gălbenuşul conţine luteină şi zeaxantină, două carotenoide asociate cu o reducere a riscului de apariţie a cataractei şi a degenerescenţei maculare.

Inimă – consumul regulat de ouă (unul pe zi), contribuie la reducerea riscurilor de formare a cheagurilor de sânge şi de producere a infarc-tului şi accidentului cerebral.

Loading...

Creier – gălbenuşul, deşi bogat în colesterol, aduce mari beneficii asupra sănătăţii generale, întrucât conţine un nivel ridicat de colină (vitamina B7), care contribuie la îmbunătăţirea funcţiilor neurologice, la reducerea inflamaţiilor din organism, la dezvoltarea creierului în stadiul intrauterin (consumat de femeile însărcinate) şi la producerea serotoninei şi dopaminei, cunoscute drept hormoni ai fericirii.

Sâni – colina din gălbenuş ajută şi la prevenirea cancerului mamar, potrivit anumitor studii, mai ales dacă acest consum regulat de ouă a început încă din adolescenţă. Alte studii au stabilit o asociere între consumul de ouă şi o rată mai scăzută de cazuri de cancer mamar, însă cu o menţiune: consumul a maximum două ouă pe săptămână este asociat cu un risc mai scăzut de cancer mamar, în timp ce consumul a şapte ouă pe săptămână contribuie la creşterea acestui risc.

Păr, unghii, piele – ouăle sunt bogate în sulf, un ingredient esenţial pentru absorbţia vitaminelor B, utile unei bune funcţionări a ficatului, dar şi pentru producerea colagenului şi cheratinei, care ajută la menţinerea sănătăţii pielii, unghiilor şi părului, oferind în plus strălucire.

Dezvoltarea muşchilor – cu şase grame de proteine pe ou, alături de aminoacizii conţinuţi, ouăle sunt o alegere perfectă pentru încurajarea dezvoltării musculare.

Menţinerea unei greutăţi optime. Persoanele care au consumat ouă la micul dejun, timp de 8 săptămâni, au înregistrat o reducere cu 61% a indicelui de masă.

 

Sursa: Cuget Liber




Categorii