Sfaturi utile

5 exerciții pentru un gât frumos, exerciții simple care strâng pielea gâtului, elimină durerea cervicala și de cap, normalizează somnul

 

 

5 exerciții pentru un gât frumos,  exerciții simple care strâng pielea gâtului, elimină durerea cervicala și de cap, normalizează somnul

 

 

Gâtul poate trăda vârsta. Prin urmare, dacă îți pasă de frumusețea și tinerețea feței tale, nu uita să monitorizezi starea gâtului tău. Riduri fine, pierderea tonusului muscular – toate acestea afectează negativ imaginea în ansamblu. În acest articol, vom vorbi despre cum să aveți grijă în mod corespunzător de acest domeniu și vom da exemple de exerciții ușor de făcut acasă.

Factori care afectează negativ starea gâtului

  • Utilizarea frecventă a smartphone-ului . Munca sau un atașament puternic față de social media ne obligă să ne luăm telefonul literal peste tot. În același timp, rareori observăm în ce poziție nefirească ne îngheță gâtul.
  • Citind sau urmărind televizorul în timp ce stai culcat . La fel ca în situația cu smartphone-ul, fascinația pentru o carte sau un program TV ne obligă să ne concentrăm atenția și să uităm de poziția incomodă.
  • Muncă pe termen lung la computer . Este aproape imposibil să-ți imaginezi viața fără Internet, documente electronice și rapoarte. Iar pentru cei care lucrează 8 ore în fața monitorului, problemele gâtului devin frecvente.
  • Pasiune excesivă pentru bronzare . Un ton auriu al pielii este adesea asociat cu sănătatea, dar nu uitați că sub influența radiațiilor ultraviolete are loc așa-numitul foto-îmbătrânire. În timpul bronzării, fibrele de elastină sunt distruse, din cauza cărora pielea începe să se întindă și să se lase mai repede.
  • Ereditate . Nu se poate nega că am primit caracteristicile aspectului și sănătății de la părinții noștri. Dar asta nu înseamnă că orice problemă poate fi atribuită eredității. Un gât frumos poate fi rezultatul unei auto-îmbunătățiri intense.
  • Poziție de dormit incorectă . De exemplu, o pernă înaltă poate provoca o bărbie dublă.
Exercitiul 1

Luați poziția de plecare în picioare sau așezat. Înclinați încet capul înapoi, în timp ce blocați buza superioară cu buza inferioară. Numărați până la 5, apoi coborâți ușor capul în jos și relaxați-vă maxilarul inferior.

Exercițiul 2

Atinge bărbia cu dosul mâinii, deschide gura și scoate limba cât mai departe posibil. Numărați până la 6, apoi închideți gura și coborâți capul.

Exercițiul 3

Așezați ambele palme pe bărbie (una ar trebui să o acopere pe cealaltă). Apăsați pe bărbie cu puțin efort, strângeți mușchii. Numărați până la 6, apoi relaxați-vă mușchii și coborâți capul.

Exercițiul 4

Coborâți capul pe umărul stâng, rotiți-l ușor înapoi și pe umărul drept, apoi pe piept. Să zăbovim puțin în această poziție. Repetați exercițiul de mai multe ori cu o rulare într-una și cealaltă direcție.

Exercițiul 5

Puneți mâinile pe umeri și apăsați puțin pe ele, în timp ce vă întindeți gâtul în sus. Respirați adânc și numărați până la 10. Relaxați-vă gâtul. În timpul acestui exercițiu, funcționează nu numai mușchii gâtului, ci și spatele.

Se recomandă repetarea fiecărui exercițiu de 2-3 ori. Numărul de repetări trebuie mărit treptat. Rezultate vizibile pot fi obținute în câteva săptămâni de antrenament regulat. Dacă intenționați să faceți exerciții mai dificile, nu uitați de puțină încălzire pentru a încălzi mușchii. Poate consta în mișcări fine ale capului spre dreapta și spre stânga, precum și maxilarul înainte și înapoi.

Cum se fac exercițiile

Pentru ca exercițiile să beneficieze organismul și să îmbunătățească starea externă a gâtului, este foarte important să le faceți corect. Pentru a face acest lucru, trebuie să urmați recomandările:

  • tine spatele drept;
  • monitorizează-ți respirația (ar trebui să fie calmă);
  • exercițiu regulat (mai ales dacă sunteți îngrijorat de durere și disconfort);
  • utilizați un set de exerciții, oferind diferite tipuri de mișcări: rotație, extensie și flexie, întindere și întindere.

Recomandări suplimentare pentru sănătatea gâtului

Respectarea igienei. La fel ca restul corpului, gâtul are nevoie de îngrijire delicată. Dimineața, clătiți-l cu apă rece. În timp ce faci duș, masează-ți ușor gâtul și bărbia cu un curent de apă printr-o mișcare circulară. Când demachiați, nu uitați să vă tratați gâtul și decolteul cu un tampon de bumbac umezit cu loțiune.

Hidratează și hrănește pielea. După proceduri de apă, vă puteți șterge gâtul cu un tonic. Apoi, trebuie să aplicați o cremă hidratantă. Dacă pielea dvs. este predispusă la uscăciune sau iarna, alegeți o cremă mai groasă. Nu uitați de protecția solară vara.

Control asupra poziției capului în timpul zilei. Capul înclinat și înclinat constant afectează pieptul. Se relaxează și respirația devine dificilă, din această cauză, mușchii frontali ai gâtului slăbesc, pielea se lasă, apar ridurile și se formează o bărbie dublă. Pentru a menține tinerețea, frumusețea și sănătatea, trebuie să monitorizați poziția capului și gâtului în timpul muncii și al odihnei. În timp, acest lucru va deveni un obicei.

Alegerea pernei potrivite. De asemenea, este necesar să aveți grijă de frumusețea gâtului în timpul somnului. Pentru a face acest lucru, alegeți o pernă potrivită. Iată câteva sfaturi:

  • cu cât umerii sunt mai largi, cu atât perna ar trebui să fie mai mare;
  • pentru a dormi pe spate, este mai bine să alegeți o pernă inferioară;
  • dacă suprafața principală este moale, atunci perna ar trebui să fie joasă, dacă este mai tare – mai înaltă;
  • somnul agitat și disconfortul pot indica faptul că perna este prea mare;
  • dacă dimineața umerii par a fi rigizi și gâtul doare, acest lucru indică faptul că salteaua este prea tare și perna este prea joasă;
  • dacă în timpul somnului mâna este sub pernă, atunci este prea scăzută.

O zonă frumoasă a gâtului, bărbie și decolteu sunt rezultatul muncii continue asupra ta. Faceți exerciții fizice, monitorizați-vă sănătatea – și cu siguranță veți obține rezultatul dorit. Dar nu uitați că durerea și disconfortul necesită trimiterea imediată la un specialist. Nu începeți antrenamente viguroase și medicamente fără a vă consulta medicul.

 




Categorii