Sfaturi utile

Drenaj limfatic: Scădere rapidă în greutate, fără efort și fără dietă

 

 

Drenaj limfatic: Scădere rapidă în greutate, fără efort și fără dietă

 

 

Drenajul limfatic este cel care afectează circulația limfei și previne pierderea în greutate. Dacă observați că fața sau corpul îți sunt umflate, probleme cu pielea și celulita, atunci sistemul limfatic nu funcționează corespunzător.

Poate fi comparată cu o pompă care se mișcă constant: dacă nu funcționează și limfa circulă mai lent, atunci toxinele încep să se acumuleze în organism, iar organele interne sunt afectate de stres inutil.

Pentru a îmbunătăți circulația limfei, a pierde în greutate și a se simți mai bine, urmează aceste reguli simple. Fii mai activ, mărește-ți aportul de apă, încearcă masajul cu drenaj limfatic și fă următoarele exerciții .

Loading...

Sunt exerciții simple care pot îmbunătăți circulația ganglionilor tăi limfatici. Va fi deosebit de benefic pentru persoanele care au în prezent un nivel scăzut de activitate fizică.

 

Avantajele drenajului limfatic:

previne retenția de apă
întărește sistemul imunitar
întărește sistemul nervos
pierderea în greutate
îmbunătățește elasticitatea pielii

Cel mai bine este să evitați stimularea limfatică dacă o persoană:

este însărcinată
suferă de cancer
are inflamație în corp
are cheaguri de sânge la picioare
suferă de inflamație a ganglionilor limfatici și limfadenopatie

 Masați zona cheie

1. Întinde-te pe spate pe o suprafață plană. Puneți mâinile peste piept, astfel încât degetele mâinii stângi să fie sub cheia dreaptă, în timp ce degetele mâinii drepte să fie sub clepsidra stângă. Ridicați coatele pentru a aplica presiune pe această zonă cu degetele.

2. Inspiră când ești în poziția de pornire și expiră când începi să împingi.

3. Repetați de 15-20 de ori.

 Tălpi rulante

1. Stai cu brațele drepte de-a lungul corpului. Picioarele tale ar trebui să fie paralele între ele. Ridică-te pe picioare și ține poziția pentru o secundă. Apoi reveniți la poziția inițială și reveniți pe călcâie.

2. Respirați ca de obicei.

3. Repetați de 20 de ori.

 Masați zona plexului solar

1. Stai sau stai cu spatele drept. Țineți degetele mari și degetele ambelor mâini împreună. Inspirați și plasați degetele în punctul de sub coaste în zona plexului solar. Întoarceți spatele și apăsați acest punct. Țineți această poziție pentru o secundă, apoi îndreptați-vă spatele.

2. Inspirați când vă îndreptați spatele și expirați când împingeți.

3. Repetați de 15-20 de ori.

 „Vibrația japoneză”

1. Întinde-te pe spate pe o suprafață plană. Ridicați brațele și îndoiți ușor picioarele. Agitați-le în același timp, încercând să vă relaxați membrele.

2. Respirați ca de obicei.

Repetați timp de 1-3 minute.

 „Broasca”

1. Stai pe o suprafață plană, îndoaie picioarele și fă-ți picioarele să se atingă. Pune-ți mâinile pe genunchi și împinge-le rapid, dar cu intensitate moderată pentru a face genunchii să tremure vertical.

2. Respirați ca de obicei.

3. Repetați de 30 de ori.

 Abdominale

1. Întinde-te pe spate pe o suprafață plană, cu picioarele drepte. Îndoiți picioarele, apropiați-le de piept și reveniți la poziția inițială. Trebuie să efectuați acest exercițiu rapid, dar să vă simțiți confortabil deoarece respirația trebuie să fie constantă.

2. Inspirați când sunteți în poziția de pornire și expirați când faceți o abdominoplastie.

3. Repetați de 20 de ori.

Masaj limfatic pentru fata ta

Toate aceste exerciții afectează întregul corp, dar dacă vrei să scapi de o față umflată dimineața, încearcă acest masaj facial.

1. Atingeți ușor pielea cu degetele de la mijlocul frunții până la tâmple. Repetați de 10 ori.

2. Mișcă-ți degetele în jurul zonei de sub ochi, de la nas la tâmple. Repetați de 10 ori.

3. Faceți exerciții cu degetele cu o presiune ușoară:

de la punctul de deasupra buzei superioare până la părțile laterale ale feței
de la colțurile buzelor până la părțile laterale ale feței
de la mijlocul bărbiei spre părțile laterale. Repetați toate mișcările de 10 ori.
În cele din urmă, apăsați degetele de la vârful frunții în jos până la piept pe toată fața și gâtul pentru a direcționa scurgerea limfei.

Încercați să repetați acest set în fiecare zi pentru a rămâne în formă bună.

Acestea au fost câteva exerciții pentru drenaj limfatic. Consultați-vă medicul și antrenorul pentru alte acțiuni.

 

 




Categorii