Salate

Leguma care ajută la detoxifierea ficatului, la reglarea florei intestinale și care îmbunătățește vederea

 

 

 

 

Sănătatea este cel mai important lucru de care are nevoie un om.

Pentru a avea un corp sănătos e nevoie să fim conștienți despre importanța consumului de multe fructe, legume, apă și sport.

Legumele și fructele sunt bogate în vitamine și nutrienți super folositori pentru organismul nostru.

Loading...

Aceste alimente, sunt o sursă naturală de fibre, potasiu și vitamine.

Dacă vrei să ai o sănătate de fier atunci nu ezita să incluzi în meniul zilnic cel puțin 2 mese în care sunt prezente legumele și fructele.

Una din cele mai sănătoase legume, bogate în vitamine și nutrienți, este sfecla roșie.

Sfecla roșie are un conținut considerabil de cupru, fier, potasiu, magneziu și vitamina B.

Este deosebit de folositoare, mai ales dacă e consumată în stare crudă: sucuri, salate etc.

Pe lângă faptul că tonifică pielea și stopează îmbătrânirea, sfecla roșie are o sumedenie de proprietăți vindecătoare:

  • Detoxifică organismul
  • Normalizează flora intestinală
  • Ajută la digestie
  • Sporește globulele roșii din sânge
  • Previne și tratează anemia
  • Reduce riscul de leucemie și alt tip de cancer
  • Stimulează circulația sangvină
  • Curăță grăsimile din ficat
  • Este un puternic antioxidant și anti inflamator
  • Generează energia necesară organismului uman
  • Îmbunătățește vederea

Toate efectele enumerate mai sus, ajută, dacă consumăm sfecla roșie cel puțin de 4 ori pe săptămână.

O rețetă în care folosim sfecla roșie, sănătos și gustos este salata care nu ar trebui să lipsească din alimentația noastră!

Ingrediente:

  • Sfeclă – 3
  • Ceapă – 2
  • Lămâie – sucul
  • Ulei de masline – o linguriță
  • Sare de Himalaya – câteva grame
  • Apă – pentru fiert

Metoda de preparare este mai simplă decât ai spune Bună Ziua:

  1. Decojim sfecla
  2. Clătim sfecla decojită în apă caldă
  3. Fierbem sfecla cu puțină sare
  4. Tocăm sfecla și ceapa
  5. Amestecăm tocătura de ceapă și sfeclă într-un castron
  6. Adăugăm ulei de măsline, sare și stoarcem sucul de la o lămâie

Salata dată se poate prepara și cu sfeclă crudă.

Rămâne la discreția dumneavoastră!

 

Pofta buna !

 

Sursa: secretelesanatatii




Categorii