Sfaturi utile

Pentru a preveni atacurile de cord, trebuie să vă curățați arterele. Iată alimentele pe care trebuie să le mănânci des pentru a face acest lucru

 

 

Pentru a preveni atacurile de cord, trebuie să vă curățați arterele. Iată alimentele pe care trebuie să le mănânci des pentru a face acest lucru

 

Prima cauză de deces în lume este atacul de cord, ateroscleroza, obstrucția progresivă a venelor și arterelor. Acesta este un proces complex care poate fi cauzat de diverși factori, dar poate fi prevenit și în unele cazuri inversat.

Mâncarea joacă un rol important în sănătatea noastră. Vitaminele, mineralele, fibrele și substanțele chimice pe care le consumăm pot reduce tensiunea arterială, îmbunătăți sistemul circulator, crește nivelul hormonal și ne pot regla greutatea. Acele alimente care reduc nivelul de colesterol din sânge, previn ateroscleroza și reduc tensiunea arterială pentru a ne curăța sistemul circulator și a preveni bolile cardiovasculare.

Chiar și stresul, fumatul, mișcarea redusă și alimentația greșită contribuie la creșterea riscului. Dar efectuarea de mici modificări la obiceiurile alimentare vă poate ajuta. Vă sugerăm o listă de alimente care pot curăța arterele:

Loading...

Cafea

Ura! În sfârșit, un motiv bun să bei cafea. Unele studii au arătat că consumul a 2-4 căni de cafea pe parcursul zilei reduce riscul de atac de cord cu până la 20%. Dar trebuie să avem întotdeauna în vedere că cafeaua are un impact și asupra stomacului, așa că excesul de cofeină continuă să fie descurajat.

Somon

Somonul este considerat unul dintre cele mai sănătoase alimente pentru inimă, deoarece conține acizi grași care mențin nivelurile scăzute de colesterol și trigliceride și ajută la combaterea inflamației. Alți pești indicați pentru consum sunt: ​​tonul, heringul și macroul.

Suc de portocale

Sucul de portocale 100% este bogat în antioxidanți care ajută vasele de sânge. Sucul de portocale este, de asemenea, cunoscut pentru scăderea tensiunii arteriale. Două pahare în fiecare zi sunt foarte recomandate, deoarece oferă vitamina C și minerale care vă ajută să vă mențineți sănătos.

Kaki

Bogate în fibre și steroli, fructele Kaki pot ajuta la reducerea nivelului de colesterol din sânge. Aceste fructe sunt dulci și dau un gust deosebit salatelor și cerealelor.

Curcuma

Conține curcumină, care are multe proprietăți: condimentul ajută la prevenirea acumulării de grăsime și ajută la calmarea inflamației țesuturilor. Este un plus gustos la multe feluri de mâncare și este bun și în ceai. Așadar, adaugă niște turmeric în alimentația ta ori de câteori ai ocazia.

Ceai verde

Ceaiul verde este cunoscut pentru efectul său energizant și calmant. Conține antioxidanți care mențin colesterolul în imite normale și ajută metabolismul. 1-2 căni din acest ceai în fiecare zi sunt grozave pentru a rămâne sănătoși.

Alune de pădure

Se știe că alunele sunt bogate în grăsimi sănătoase, cum ar fi omega 3 și grăsimi nesaturate. Acest lucru nu numai că ajută la menținerea colesterolului la distanță, dar este și bun pentru memorie și articulații. Și migdalele și nucile sunt deosebit de sănătoase. O mână în fiecare zi poate face diferența.

Făină integrală

Făina integrală previne creșterea nivelului de colesterol, datorită conținutului ridicat de fibre. Deosebit de bune sunt: orez brun, ovăz și pâine integrală.

Spanac

Nu numai că este bun pentru mușchi, dar spanacul ajută și la menținerea curată a arterelor și la scăderea tensiunii arteriale. Deși conținutul ridicat de fier a fost demistificat, spanacul conține potasiu și acid folic, care reduce riscurile de atac de cord și ajută țesutul muscular.

Brânză

Brânza nu are tocmai o reputație bună când vine vorba de colesterol, dar în cantități moderate poate ajuta la menținerea tensiunii arteriale și a nivelului de colesterol în limite nomale.

Alge

Lista nutrienților sănătoși din algele marine este foarte lungă: sunt bogate în minerale, vitamine, proteine, antioxidanți și carotenoizi. Consumul regulat ajută la tensiunea arterială și deschide vasele de sânge, favorizând astfel circulația. Există scăderi ale nivelului de colesterol de până la 15% în rândul celor care consumă alge marine.

Merișoare

Merișoarele sunt o sursă excelentă de potasiu. Consumul regulat al sucului va crește nivelul de colesterol bun și îl va scădea pe cel rău. Sa demonstrat că consumul a până la două pahare pe zi reduce riscul de atac de cord cu până la 40%.

Scorţişoară

Nu numai că scorțișoara este delicioasă atunci când este folosită în ceai sau prăjituri, dar ajută și la combaterea colesterolului. Este suficientă o linguriță pe zi.

Rodie

Rodia conține compuși fitochimici care determină producția de oxid nitric. Acest fruct se combină bine în salate, sucul este, de asemenea, o alternativă excelentă.

Sparanghel

Nutrienții din sparanghel ajută la prevenirea blocării venelor și a inflamației. Sunt un prim fel excelent, în ciorbă sau ca garnitură sunt de asemenea foarte bune.

Ulei de măsline

Atât în ​​tradiția italiană, cât și în cea greacă, uleiul de măsline este apreciat, măslinele presate la rece oferă organismului grăsimi sănătoase și niveluri scăzute de colesterol. Riscul de atac de cord este redus cu până la 41%.

Brocoli

Această legumă conține vitamina K și previne acumularea de calciu în artere. De asemenea, este bun pentru tensiunea arterială și nivelul colesterolului. Poate fi consumat crud, ca gustare sau adăugat la o masă mai consistentă.

Avocado

Până acum se știe că avocado este un aliment foarte sănătos: conținutul de grăsimi favorizează un echilibru bun între colesterolul bun și cel rău, esențial pentru menținerea sănătoasă a arterelor. Este delicios în salate, sau mâncat pur și simplu cu un strop de sare și piper.

Pepene

Fructul de vară prin excelență nu este doar răcoritor, dar susține vasele de sânge, susținând producția de oxid nitric.

O selecție foarte variată de alimente, care poate satisface practic gusturile oricui.

 

Sursa




Categorii